Sukladno Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, od 7. siječnja 2025. godine započinjemo s provođenjem određenih mjera u našoj matičnoj i područnoj školi.
- Ulazna vrata Škole, kao i vrata na sjevernoj strani škole, bit će zaključani s vanjske strane, tijekom cijelog radnog vremena.
- U svrhu ulaska učenika u školske zgrade, prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, glavni ulazi u škole, bit će otključani 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave.
- Ulazak u matičnu i područnu školu bit će moguć isključivo na glavni ulaz.
- Nakon ulaska učenika u školu, vrata se zaključavaju uz osiguravanje neometanog izlaska u slučaju hitne potrebe.
- Tijekom malog odmora, učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.
- Tijekom velikog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje vanjskog školskog prostora (dvorište, školsko igralište).
- Roditelji će moći ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu (email, telefonski poziv ili WhatsApp) ili na poziv od strane škole.
- Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštivati raspored primanja roditelja.
- U slučaju održavanja roditeljskog sastanka ili informativnog razgovora razrednik ili predmetni učitelj dočekuje roditelje na ulazu u školsku ustanovu, provjerava identitet osobe koja ulazi u školu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom i vodi ih do učionice. Osobi koja odbije identifikaciju na propisani način neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.
- Nakon provjere vrata se zaključavaju, a o svemu se vodi službena zabilješka.
- Djelatnik školske ustanove može izvršiti sigurnosni pregled:
- učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.),
- drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.).
Ove mjere podložne su promjenama, stoga vas molimo da redovito provjeravate mrežne stranice škole.
Zahvaljujemo na suradnji!
Ivan Pleić, ravnatelj